Кошик
991 відгук
Нашли дешевле? Сообщите нам и мы сделаем еще дешевле!
PandaOpt - трендовые товары оптом и в розницу
Контакти
PandaOpt - трендовые товары оптом и в розницу
УкраинаЛьвівська областьЛьвівул. Японская, 7
+38066-698-66-38
+38097-903-37-17
Мапа

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Гарантії та умови співпраці

Будь ласка ознайомтесь з гарантіями та умовами співпраці, які ми надаємо. Купуючи у нас, ви автоматично погоджуєтеся з умовами інтернет магазину.

Гарантія безпечної угоди

Нових клієнтів насамперед хвилює одне питання: «де гарантія, що Ми не зникнемо після внесення передоплати?»
Ми розраховуємо на довгострокову взаємовигідну співпрацю, для нас набагато вигідніше щоб Ви купували у нас постійно, ніж заробити один раз і отримати проблеми з правоохоронними органами.
За Вашим бажанням ми можемо оформити угоду юридично, уклавши договір поставки або купівлі-продажу.
По тим товарам, що є в наявності ми працюємо як з передоплатою так і з післяплатою.
При післяоплаті ми беремо завдаток в розмірі 10% від суми замовлення (мінімум 100 грн.) але не менше вартості доставки в 2 сторони.
Покупець зобов'язаний здійснити перерахування коштів, яке є завдатком і виступає забезпеченням виконання майбутнього платежу, в розмірі вказаному в повідомленні на оплату. При цьому остаточний розрахунок за товар, з урахуванням сплаченого завдатку, покупець зобов'язаний здійснити за місцем передачі товару від перевізника покупцеві.

У разі забору товару в термін безкоштовного зберігання у перевізника або відмови від покупки до моменту одержання товару від перевізника, отриманий раніше завдаток залишається у продавця і йде на компенсацію збитків продавця у зв'язку з невиконанням зобов'язань покупцем.

У разі відмови від пошкодженого або бракованого товару з дефектами які прямо впливають на можливість використовувати товар за призначенням, завдаток може бути повернутий у 100% обсязі фактично одержаної від покупця суми. Сплачені банківські комісії, а також комісії які потрібно буде сплатити для здійснення повернення завдатку поверненню не підлягають.

Ушкодження отримані товаром при транспортуванні не є приводом для відмови від товару, за винятком неналежної упаковки товару продавцем, яка не гарантує збереження товару при його транспортуванні в звичайних умовах.

Гарантія якості

Ми намагаємося виключити вірогідність попадання до нашим клієнтам товару з браком. Тому ми перевіряємо весь товар перед відправкою. Роздрібні замовлення перевіряються всі без винятку. З метою скорочення часу відправлення оптових замовлень ми залишаємо за собою право виконати часткову перевірку товару, всі гарантії щодо обміну шлюбу при цьому зберігаються.

Гарантія обміну в разі браку

Хоч ми і перевіряємо товар 2 рази, все одно існує ймовірність наявності шлюбу. Тому всім нашим клієнтам ми даємо гарантію безкоштовного обміну бракованого товару протягом 3 днів з моменту його отримання. Протягом цього терміну ми можемо:
- обміняти весь бракований товар на аналогічний якісний або повністю відшкодувати його вартість, на той випадок якщо товару для обміну немає і більше не буде в наявності. В цьому випадку Вам буде потрібно зробити повернення товару нам. Зворотна пересилка за Ваш рахунок. Доставка до Вас якісного товару буде вже за наш рахунок. Доставка за межі України йде також за Ваш рахунок;
- частково компенсувати вартість товару без його повернення нам. На той випадок якщо Ви не хочете відправляти товар назад (наприклад якщо вартість зворотної пересилання більше ніж вартість бракованого товару);
- відправити запчастини для заміни;
- зробити знижку на наступну закупівлю.

Розглядати таке поняття як «Шлюб» слід адекватно вартості товару.

Щоб обміняти товар Вам потрібно буде проінформувати нас про шлюб та надіслати фото та/або відео підтвердження. Рішення по обміну приймається не миттєво, а протягом 48 годин.

На той випадок якщо ідентичного товару немає і більше не буде в наявності, ми залишаємо за собою право обміняти товар на аналогічний, але іншого типу, кольору та/або розміру. За Вашим бажанням можлива заміна на будь-який інший товар з нашого асортименту.

Гарантія обміну не поширюється на:

- отримані товари більше ніж 3 дні назад;
- товари не в оригінальній упаковці та/або не в повній комплектації;
- товари з відсутньою та/або зміщеної оригінальній заводській наклейкою(плівкою) або голограмою;
- товари зі слідами експлуатації;
- товари, які були у кінцевого споживача;
- товари придбані не у нас;
- товари оплачені накладеним платежем або промоплатой;
- елементи живлення (батарейки) кварцових годин.

Ми не є виробниками товару, тому не надаємо гарантію на місяць, пів року або рік.

Ми даємо тільки гарантію що Ви отримаєте якісний товар, без шлюбу. На нашому сайті представлені базові ціни на товар, У них не включено гарантійне обслуговування. Це ціна тільки товару, ми продаємо за ціною виробника і не нацениваем як інші інтернет-магазини в 3 рази закладаючи в ціну всі ризики. У контексті п. 5 статті 7 закону україни «Про захист прав споживача» термін гарантійного обслуговування відсутній тобто становить 0 днів. Хочете гарантію купуйте у офіційних дилерів в кілька разів дорожче.

Колір або відтінок товару на фото може відрізнятися від реального. Характеристики, комплектація, а також зовнішній вигляд товару і упаковки можуть змінюватися виробником без повідомлення.

Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.

Якщо товар має різновиди (колір, розмір, модель тощо) Ви можете вибрати потрібну різновид зі списку різновидів, вказавши в коментарях або повідомивши менеджеру при підтвердженні замовлення. Якщо Ви не вибрали і/або не повідомили потрібну різновид товару ми залишаємо за собою право відправити товар на свій розсуд. Претензії у такому разі не приймаються.
В окремих випадках вибір різновиду не надається(про це вказується в картці товару), як правило коли різновид не має особливого впливу на використання товару за призначенням.

Гарантія повернення, обміну товару належної якості.

            Для уникнення спірних , проблемних, конфліктних ситуацій будь ласка ознайомтесь з умовами повернення товару. Вони засновані на законі і не можуть бути порушені.

Який товар можна повернути або обміняти?

Відповідно до Статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Який товар можна повернути або обміняти?

Враховуючи викладені вище положення Статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" можна зробити висновок, що обмін (повернення) неможливий, якщо товар:

- хоча б один раз використовувався (навіть якщо зовсім трохи)
- не має первісного вигляду
- немає упаковки
- нетоварний вигляд (розкритий, розірваний, повреджен)
- втратив споживчі властивості, тобто не працює.
- якщо з дня покупки пройшло більше ніж 14 днів
- товар неналежної якості (товар з заводським браком який неработает),
- якщо захисні пломби або ярлики відсутні
- товар знаходиться в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню (Постанова КМУ від 19.03.1994 р. за № 172).

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
- продовольчі товари;
- лікарські засоби;
- предмети сангігієни;
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- корсетні товари;
- парфумерно-косметичні вироби;
- перо-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- апарати для гоління;
- помазки для гоління;
- гребінці, гребені та щітки масажні;
- сурдини (для духових музичних інструментів);
- скрипкові підборіддя;
- рукавички;
- тканини;
- тюлегардинні і мереживні полотна;
- килимові вироби метражні;
- білизна натільна;
- білизна постільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Повернення грошей

Стаття 9. п3 При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

Згідно чинного законодавства ми маємо право вимагати оплати накладних витрат пов'язаних із здійсненням продажу(транспортні витрати тощо), але не може перевищувати 10% від ціни товару. Відповідно при поверненні товару ми повертаємо 90% від вартості товару.

 Товар неналежної якості:

У випадку якщо ви отримали товар неналежної якості, тобто виявлений заводський брак. За законом ми беремо товар на діагностику в сервісний центр.

Зв'яжіться по електронній пошті і опишіть несправність, вам напишуть дані для відправлення товару.

Безкоштовний ремонт здійснюється тільки у разі, якщо поломка товару сталася не з Вашої вини. Якщо в ході перевірки товару буде встановлено, що поломка сталася з Вашої вини або ж товар виявиться повністю справним то Вам треба буде сплатити всі витрати, пов'язані з перевіркою його в розмірі 10% від вартості товару, але не менше ніж 1$ за кожну одиницю товару.

Якщо товар не можна відремонтувати Вам буде відправлений абсолютно новий товар на заміну.

Згідно із законом, товар має право перебувати в сервісному центрі до 14 днів, якщо не встановлений більший строк, за погодженням з клієнтом.

Хто оплачує доставку при обмін або повернення?

Доставку оплачує покупець, т. к. це Ваше бажання обміняти або повернути. Згідно законодавства Ви повинні доставити товар назад в магазин.

Стаття 8. П5. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника

Тобто при відправці великогабаритних товарів, за доставку за законом платимо ми.

Перевірка товару на пошті:

Важлива інформація! Замовляючи у нас товар, ви погоджуєтеся з нашими правилами щодо обміну та повернення товарів!

Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари ― перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті при отриманні. У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар знаходиться в неробочому стані чи він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар прийшов в непридатність через не якісного надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього прямо на пошті та у письмовому вигляді заявіть перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ – це ваше право!

Перевізник відповідає за збереження вантажу і страхує його.

Покупцям, які виконали цю умову буде відмовлено в обміні товару або повернення коштів через відсутність провини і непричетність магазину до пошкодження товару і порушення цілісності упаковки.

Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від посилки або Скласти АКТ прямо в поштовому відділенні якщо виявить, що його посилка не повністю укомплектована згідно з його замовленням.

Покупцям, які виконали цю умову, буде відмовлено в доукомплектуванні їх замовлень, зважаючи на неможливість встановлення факту отримання такими покупцями не повністю укомплектованих посилок.

Ви ставите підпис на документі, підтверджуючи, що вантаж прийшов належної якості, в повній комплектації, в належному вигляді, і ні яких претензій, ні до нас, ні до кур'єрській службі ви не маєте. Пізніше доводити протилежне, маючи документ з підписом на руках – не має сенсу.

Перевірка товару здійснюється на відділенні «Нової Пошти» або іншої транспортної компанії, в момент отримання. Претензії щодо повної комплектації або не достающем товар після того як ви перевірили і забрали з відділення транспортної компанії, не приймаються. Якщо виникають якісь питання, то вони приймаються в момент отримання вантажу на пошті, так як після отримання вантажу, ви ставите підпис на документі, підтверджуючи, що вантаж прийшов належної якості, в повній комплектації, в належному вигляді, і ні яких претензій, ні до отриманої посилці, ні до кур'єрській службі ви не маєте.

Товар оплачений післяплатою обміну та поверненню не підлягає з причин зазначених вище!

Як швидко відправляєте товар?

Ми намагаємося відправити товар в день замовлення або на наступний день. Всі замовлення надсилаються в порядку черги. Оптові замовлення мають пріоритет над роздрібними і відправляються позачергово, або окремою чергою, але перед роздрібними замовленнями. Замовлення дропшиппингу мають такий же пріоритет, як і роздрібні замовлення. Оптовим вважається замовлення коли замовлено від 10 штук товарів одного чи декількох видів, або ж сума замовлення становить більше 1000 грн.

Як правило оптові замовлення доставляються протягом 1-3 днів. У період підвищеного попиту, наприклад перед святами, можливі додаткові затримки.

Якщо товар Вам потрібен терміново, наприклад на якийсь захід або якщо Ви скоро поїдете, будь ласка, повідомляйте про це при оформленні замовлення і ми відправимо Ваше замовлення максимально швидко. Якщо Ви не попередили що Вам «горить» ми знімаємо з себе відповідальність за несвоєчасну відправку, навіть якщо вона зайняла більше часу ніж зазвичай.

Відправка Новою поштою щодня, крім вихідних. Укропчтой кілька разів в тиждень по мірі наявності відправок.

Гарантії та умови товарів під замовлення з Китаю:

Гарантія отримання товару

За замовчуванням весь товар ми веземо на себе. Ми виступаємо гарантом отримання Вами товару. Якщо відбувається форс мажор і втрачають вантаж при перевезенні(а таке іноді буває) ми робимо Вам повернення всієї суми або замовляємо товар повторно за свій рахунок, (виняток тільки в тому випадку, якщо Ви відмовилися від страховки так як за замовчуванням весь вантаж страхується, а також якщо відправка йде на Ваше карго).

Строки поставки

Строк поставки включає в себе:
- термін обробки замовлення в Китаї: 3-12 днів (в більшості випадків приблизно тиждень). Сюди входить оплата постачальнику, відправка товару постачальником і доставка по Китаю до нас;
- термін консолідації на складі перевізника: 1-3 дні для авіа, 1-7 днів для Авто, ЖД і Моря;
- строк доставки з Китаю (детальна інформація в картках товару і в розділі "Доставка і оплата");
- термін доставки товару по Україні до Вас: 1-2 дні.

Мы не занимаемся доставкой, а заказываем ее у перевозчиков. Все перевозчики с которыми мы сотрудничаем проверенные и в большинстве случаев соблюдают сроки, но даже у них возможны задержки, особенно перед праздниками. Поэтому мы не принимаем претензии по срокам доставки так как отвечаем только за те услуги которые предоставляем и сюда входит все кроме сроков доставки.

Условия и порядок оплаты для товаров под заказ:

  1. Товары оплачиваются 100% наперед. Наложенного платежа из Китая нету.
  2. Доставка оплачивается по факту прибытия товара в Украину. Возможна оплата доставки наложенным платежом.
  3. Оплата здійснюється за курсом, що діє на момент здійснення оплати. Будь-ласка уточнюйте точну суму безпосередньо перед оплатою.

Ми не несемо відповідальності якщо Ви не ознайомилися з даним розділом перед оформленням замовлення. Претензії за типом, мені не сказали, мене не попередили, мені не повідомили і т. д. будуть ігноруватися. Всі умови знаходяться у відкритому доступі і ознайомитися з ними може кожен.